nadya's first blog

Wednesday, September 13, 2006

Menjual barang

Nama saya Nadya.Umur saya tujuh tahun.Saya tinggal di Shah Alam.Saya bersekolah di Sekolah Kebangsaan Alam Megah Dua.Saya lahir di Hospital Negeri Sembilan,Pahang.Tarikh lahir saya ialah 15-1-1999.Saya ingin ceritakan pasal saya semasa di sekolah.Semasa di sekolah,saya ada ramai kawan dan,sudah buat ''geng' sendiri dan yang terakhir ini, semasa rehat saya suka menjual barang tapi,kalau masa rehat asyik kecoh-kecoh saja sebab banyak orang yang nak beli barang saya,tapi bila saya cakap ''sabar-sabar beratur dulu'' pun mereka tidak mahu dengar cakap saya, sebab mereka mahu beli dahulu,kenapa mereka mahu beli dahulu,sebab mereka ni bukannya penyabar sampai cikgu tahu saya menjual barang-

3 Comments:

At 6:28 PM, Anonymous Anonymous said...

nadya, ni dania. kita dah dapat jumpa blog awak. awak, sekarang ni awak jual barang lagi,tak?- Your cousin, Dania Imaan Hisham.

 
At 4:57 AM, Blogger nuruLito said...

nadya jual barang ape? nanti polis tangkap tau jual barang! :)

 
At 10:29 PM, Blogger Unknown said...

jual barang ape?nkkkkk!

 

Post a Comment

<< Home