nadya's first blog

Wednesday, September 13, 2006

diri saya semasa di sekolah

Nama saya Nadya.Umur saya tujuh tahun.Saya tinggal di Shah Alam.Saya bersekolah di Sekolah Kebangsaan Alam Megah Dua.Saya lahir di Hospital Pusat Rawatan Islam,Negeri sembilan.Tarikh lahir saya ialah 15-1-1999.Semasa saya berada di sekolah, saya rasa macam saya ni ada tuah,Maksudnya ialah ornang yang kaya,dipuji,ada kasih sayang daripada ibubapa dan dia boloh arahkan semua orng dan kita selalu kena tunduk hormat kepadanya.Kalau saya asyik menjual barang saja dan saya setiap kali saya mengeluarkan barang jualan saya pun mereka nak membuangnya dan dia minta saya bagi balik duitnya ataupun yang macam ini, dia tu bila cakap je nak beli tak nak beli yang tak nak beli kata nak beli.

1 Comments:

At 10:26 PM, Blogger Unknown said...

tk fahamlaaaaaaaa!

 

Post a Comment

<< Home