nadya's first blog

Monday, August 21, 2006

Kawan Saya

Nama saya Nadya.Umur saya tujuh tahun.Saya tinggal di Shah Alam.Saya bersekolah di Sekolah Kebangsaan Alam Megah Dua.Alamat saya ialah 23 jln jenang satu 28/25a,Shah Alam,Selangor.Di sekolah ,saya selalu terfikir tentang semua barang-barang saya dan semua hasil seni saya sebab adik-adik saya suka jahanamkan barang saya.Saya ada seorang kawan namanya ialah Yaya.Umur dia dah meningkat 12 tahun.Dia tu peminat bola keranjang tau.Dia tu otak cair dan baik hati.Dia selalu temankan saya semasa saya ada kat rumah dia.Dia juga selalu bermain dengan saya ataupun bersama kawan sekolahnya .Nama kawan sekolah Yaya adalah Ika dan Batrisha ataupun bersama adik-adiknya.Dania,Azzubayr.Talhah dan juga saya.

1 Comments:

At 5:18 PM, Blogger Maria-San said...

nadya,
yaya suka main bola jaring dan bukan bola keranjang. lagi satu, eja batrisyia bukan batrishah.

 

Post a Comment

<< Home